poniedziałek, 18 marca 2013

Pierwsze koty za płoty ;)

Witajcie na moim blogu!

Planowałam założyć tego bloga już od jakiegoś czasu, ale jakoś zawsze znajdywałam jakieś 'ale'. Jednym z tych największych było, że jestem już na to za stara :P Ale z drugiej strony, czy można być za starym na posiadanie wyobraźni i przelanie jej na słowa? :) Dlatego dzisiaj, dzięki jakiemuś impulsowi, powstał ten o to blog, w którym będę pisała zmyślone opowiadanie o The Wanted. Pisanie tego bloga będzie dla mnie w pewnym sensie sięgnięciem pamięcią do dawnych czasów, kiedy to pisałam już opowiadanie o jakimś zespole :) Ah, ta młodość... :P W każdym bądź razie mam nadzieję, że osobom, które będą to czytały, chociaż trochę się spodoba to, co z czasem będzie tu powstawało :) W niedługim czasie dodam pierwszy post, który będzie odnosił się bezpośrednio do opowiadania :) Jeszcze nie wiem, czy będzie to post na temat bohaterów, czy zacznę już odrazu od pierwszego rozdziału. Wkrótce się przekonacie!

Ściskam! :)

3 komentarze:

  1. Myślę, że bdz cudowny
    Gdybyś jeszcze mogła dodać zakładkę obserwatorów, to zaobserwowała bym tego bloga
    Czekam na rozdział =D

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na pierwszy rdz :D
    nikt nie jest za stary na pisanie bloga :P
    mogę mieć prośbę ?
    zmienić czcionkę bo mnie o takiej głowa boli i nie będę w stanie czytać twojego opo :)
    a chcę czytać :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak fajnie !
    Bardzo się cieszę, że założyłaś bloga ;)
    Jestem pewna, że będzie to wspaniały blog ;d
    No i, że będziesz miała więcej czasu na pisanie niż ja :)
    Czekam na rozdział, Aniu ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję! :)